FANDOM

Emea gmw img char farkle.jpg

Farkle Minkus jest jednym z głównych bohaterów "Dziewczyna poznaje świat". Jest synem Stuarta Minkusa i Jennfier Basset z "Chłopiec poznaje świat". Wykazuje cechy osobowości obojga rodziców. Podobnie jak Stuart, jest on geniuszem i kujonem; i podobnie jak Jennifer, jest pewny siebie i zawsze zaciekle dąży do zwycięstwa. Farkle jest przywiązany zarówno jak i do Riley Matthews, jak i do Maya'i Hart, i twierdzi że kocha je jednakowo.

OsobowośćEdytuj

Podobnie jak jego ojciec, Farkle lubi się dużo uczyć, i może być spostrzegany jako pupilek nauczyciela. Jego najlepszy przyjaciel, Lucas, uważa go za najbardziej lojalnego faceta, jakiego zna. Dodatkowo Farkle jest często flirtuje z wieloma dziewczynami, w tym z Riley i Mayą, twierdząc, że podkochuje się w obu z nich, choć teraz bardziej interesuje się Mayą, niż Riley. Zdaje sobie z sprawę, kiedy zauważa że Maia i Lucas coś do siebie czują. Ma również zwyczaj mówienia w trzeciej osobie. Odnosi się do siebie własną nazwą, co jest widoczne już w pierwszym odcinku. Farkle okaże się być miły, troskliwy i wyrozumiały. W prawie każdej sytuacji jest pogodny i uśmiechnięty oraz w pełni przekonany, iż obejmie władze nad światem.

Relacje Edytuj

RodzinaEdytuj

  • Stuart Minkus (ojciec) - Chodził do szkoły z Topangą i Cory'm. Jest uważanym za dobrego ojca.
  • Jennifer Bassett Minkus (matka) - Jest ona bardzo zdolną kucharką. Zadebiutowała w "Dziewczyna poznaje Farkle". O jego relacji z matką wiemy niewiele.

PrzyjacieleEdytuj

  • Riley Matthews - Riley jest jedną z najbliższych przyjaciół Farkle'a. Chłopak zakochuje się w niej, i w Maya'i, lecz one uważają o jedynie za przyjaciela. To on skradł Riley "pierwszy pocałunek" (właściwie, to całował się raczej z brodą Riley, niż z ustami). W wielu odcinkach jest widoczna silna i głęboka więź Farkle'a i Riley.

STRONA W EDYCJI! 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki