FANDOM

PROSZĘ O NIEEDYTOWANIE. ARTYKUŁ W BUDOWIE Edytuj

Maya Penelopa Hart - jedna z głównych bohaterów serialu. Pochodzi z rozbitej rodziny - jej ojciec, Kermit opuścił ich, kiedy Maya była bardzo młoda. Pomimo tego, Mayi nie brakuje prawdziwej, ojcowskiej troski, ponieważ ojciec jej przyjaciółki - Riley -Cory oraz jego przyjaciel Shawn traktują ją jak swoją córkę. Najprawdopodobniej ma przyrodnie rodzeństwo oraz macochę. Maya mieszka z jej babcią Angelą i mamą Katy. Ona i Riley są przykładem prawdziwej przyjaźni. Maya nie jest najlepszą uczen nicą. Mimo to jest bardzo mądra i sprytna co zauważa wielu nauczycieli. Podkochuje się ona w Joshui - trzy lata starszym od niej Przyjaźni się także z Lucasem i Farklem. W jednym z odcinków widzimy, że przed ponaniem Riley dziewczyna nie obracała się w najlepszym towarzystwie.

Maya grana jest przez Sabrinę Carpenter.

Charakter

Maya jest typem buntowniczki. Sprawia dużo kłopotów, ale za to ma w zanadrzu mnóstwo cennych rad. Wciąż trzyma w sobie urazę do ojca, który nie mieszka z nią i jej matką, ponieważ założył nową rodzinę.

Nie boi się mówić tego, co myśli czy walczyć o to w co wierzy, nawet jeśli miałaby wpędzić siebie bądź Riley w kłopoty. Można ją nazwać „niegrzeczną dziewczynką". Jest popularna i ma dużo znajomych. Ma duże poczucie humoru, często się uśmiecha. Maya jest dobrą przyjaciółką. Świetnie rozumie się z Riley, jest lojalna wobec niej i stara się ją wspierać. Nieustępliwa i niezależna Maya nakłania swoją przyjaciółkę Riley do rzeczy, których ta nie ma odwagi podjąć się sama, i zachęca ją do kolejnych przygód.

Wygląd Edytuj

Ubranie Mai odzwierciedla jej osobowość - rockowy, ale elegancki styl. Dziewczyna ma kręcone, blond włosy do ramion, lekkie piegi oraz niebieskie oczy. Nosi się z wdziękiem i nonszalancją. Ma szeroki uśmiech, odsłaniający zęby.

Mu

Relacje Edytuj

Rodzina Edytuj

Katy Hart, matka

Katy nie zwraca zbyt wielkiej uwagi na swoją córkę. Pracuje jako kelnerka w jadłodajni, ale wierzy, że kiedyś zostanie aktorką i czeka na swoją wielką szansę. Nie raz, jednak mamy okazję przekonać się, że chce dla córki jak najlepiej.

Kermit Clutterbucket , ojciec

Jej ojciec,opuścił ich, kiedy Maya była bardzo młoda.Pierwszy raz wspomina o nim w Dziewczyna poznaje ojca, a w Dziewczyna poznaje prawdę Railey mówi, że Maya skarży się na niego, ponieważ nigdy jej nic nie wysyła. Z powodu ojca dziewczyna tak emocjonalnie zareagowała na jedynkę z historii, ponieważ nie chce zawieść i z jego powodu nie chciała oddać medalika, w środku którego było zdjęcie szczęśliwej, kompletnej rodziny. Spotyka go w odcinku Dziewczyna poznaje projekt wybaczenia

Przyrodnie rodzeństwo

Kiedy Maya w odcinku Dziewczyna poznaje ojca mówi o swoim tacie, wspomina, że założył nową rodzinę.

Przyjaciele Edytuj

Riley Matthews, najlepsza przyjaciółka

Ona i Riley są przykładem prawdziwej przyjaźni.Podczas gdy Riley jest aniołem, zamartwiającym się wszystkim dookoła, Maya jest buntowniczką nie wierzącą w żadne zasady. Mimo, że one są całkowitymi przeciwieństwami, są blisko siebie bez względu na ich różnice. Riley podziwia Mayę w wielu rzeczach i szuka u niej porad. Rozumieją się bez słów i wiedzą o sobie prawie wszystko. Maya zawsze odwiedza Railey - wchodząc do jej pokoju przez okno.

Odkąd pamiętam, tam gdzie była Maya była Railey, a tam gdzie była Railey była Maya". -

Fafkyle Minkus 

Inne Edytuj

Shawn Hunter

Maya poznaje go w odcinku Dziewczyna poznaje dom na Święta, kiedy to Shawn przyjeżdża do domu Riley. W odcinku Dziewczyna poznaje Północną część stanu Shawn oświadcza się matce Mayi. W Dziewczyna poznaje Tak chcę bierze ślub z Katy.

Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki